Faculteit Sociale Wetensch & SolvayBusinessSchool

Toelatingsvoorwaarden

Inschrijven voor dit studieplan is mogelijk indien u een van de onderstaande diploma's heeft behaald:

Professional Bachelor's programme bedrijfsmanagement
BA BEDRIJFSMANAGEMENT AFSTDRIC FINANCIE- & VERZEKERINGSWEZEN

Overzicht inhoud van dit studieplan

Traject 3 van het schakelprogramma bedrijfskunde bestaat uit
- 48 ECTS verplichte vakken
- het 3 ECTS keuzevak "Bedrijfsgerichte communicatie in het Engels" (niet verplicht op te nemen)

Indien je het keuzevak opneemt in je studieprogramma, moet je hiervoor slagen om het schakelprogramma succesvol af te ronden.


Schakelprogramma Bedrijfskunde (traject 3)

Het schakelprogramma omvat 10 of 11 vakken: met of zonder "Bedrijfsgerichte communicatie in het Engels"

Verplichte vakken

Het betreft 10 vakken

Uit de hieronder genoemde cursussen, moet voor ten minste 48 ECTS credits worden geselecteerd.

6ECTS credits - Inleiding tot de macro-economie
6ECTS credits - Arbeidssociologie
6ECTS credits - Ondernemingsrecht
3ECTS credits - Inleiding tot marketing en marktonderzoek
3ECTS credits - Inleiding tot management en HRM
3ECTS credits - Inleiding tot informatica en Supply Chain Management
6ECTS credits - Inleiding tot de micro-economie
6ECTS credits - Arbeids- en organisatiepsychologie
3ECTS credits - Onderzoeksmethoden voor bedrijfskunde
12ECTS credits - Onderzoeksmethoden en -paper voor bedrijfskunde

Verplichte vakken + Engels

Het betreft 11 vakken

Uit de hieronder genoemde cursussen, moet voor ten minste 51 ECTS credits worden geselecteerd.

3ECTS credits - Inleiding tot informatica en Supply Chain Management
3ECTS credits - Inleiding tot management en HRM
6ECTS credits - Inleiding tot de micro-economie
6ECTS credits - Arbeids- en organisatiepsychologie
3ECTS credits - Onderzoeksmethoden voor bedrijfskunde
12ECTS credits - Onderzoeksmethoden en -paper voor bedrijfskunde
6ECTS credits - Inleiding tot de macro-economie
6ECTS credits - Arbeidssociologie
6ECTS credits - Ondernemingsrecht
3ECTS credits - Inleiding tot marketing en marktonderzoek

Terug naar boven